Uw dagelijkse inzet verdient de juiste inrichtingsoplossing
De eisen die gesteld worden aan meubilair voor zorginstellingen en moderne inrichtingsoplossingen in de gezondheidszorg zijn uiteenlopend. Of het nu gaat om ruimtebesparende opslagruimte die zowel flexibel als praktisch gebruikt kan worden of om meubilair dat voldoet aan de strenge criteria die gesteld worden aan hygiëne en steriliteit. De vraag naar veilige opbergmogelijkheden voor gevoelige documenten en voorwerpen is net zo hoog als de vraag naar representatieve oplossingen voor wachtruimtes. Ook moet u de nodige aandacht besteden aan de ergonomische uitrusting van uw kantoren en conferentieruimtes. Deze hebben allemaal specifieke vereisten die net zo variabel en dynamisch zijn als de dagelijkse werkzaamheden van het personeel. Ga samen met C + P op zoek naar ideeën en creëer een aangenaam binnenklimaat en een prettige sfeer met uw inrichting, want ziekenhuismeubilair is veel meer dan alleen een middel om een doel te bereiken.

Ontvang nu persoonlijk advies
Afspraak maken

Rene Köhnke
Uw gezondheidszorgexpert
Terugbelverzoek
Meubilair voor de gezondheidszorg – in samenspraak met u ontwikkeld
Inrichtingsoplossingen van C + P zijn ontworpen om het dagelijkse werk in de zorgsector gemakkelijker, efficiënter en aangenamer te maken. Daarvoor baseren we ons op een voortdurende observatie en analyse van de huidige ontwikkelingen, vereisten en behoeften – maar vooral ook op een intensieve dialoog met leidinggevenden van klinieken, ziekenhuizen en zorginstellingen. Zowel medewerkers als patiënten en gasten moeten zich immers prettig voelen in uw praktijkruimte. C + P kan u oplossingen bieden voor verschillende ruimtes en gebruiksdoeleinden: van wachtkamerstoelen en zitmeubilair tot hygiënische lockers, en van kasten met zichtvensters voor het opbergen van medicijnen tot kledinglockers voor gemeenschappelijke ruimtes.


Prioriteiten: hygiëne, veiligheid en doordacht gebruik
Meubilair voor de zorgsector moet niet alleen voldoende ruimte bieden voor materialen en apparatuur. Het wordt ook onderworpen aan de hoogste hygiëne- en veiligheidsnormen – vooral op de intensive care, in operatiekamers en op de afdeling infectieziekten. Veelgebruikt materiaal moet gemakkelijk te vinden en direct beschikbaar zijn – en dit alles in verschillende en vaak beperkte ruimtes. In de gezondheidszorg moet u kunnen vertrouwen op professionele fabrikanten zoals C + P, die door hun internationale ervaring ook alomvattende objectinrichtingen kunnen leveren.
Ons stalen materiaal is onderhoudsvriendelijk en hygiënisch, en de kasten en lockers zijn gemakkelijk te reinigen dankzij de gladde oppervlakken en gesloten profielen. Het functioneel doordachte design past perfect in elke omgeving – van een praktijkinrichting tot ziekenhuismeubilair en zitmeubilair voor wachtruimtes.

Kantoor- en praktijkinrichting
Inrichtingsoplossingen van C + P voor kantoren zijn vriendelijk geprijsd en combineren flexibiliteit met een gezonde, prestatiebevorderende werkomgeving.
Zitmeubilair voor kantoren en wachtruimtes
Vriendelijk geprijsd en fraai vormgegeven: een ruim assortiment aan modellen en een hoog comfortniveau voor conferentieruimtes, wachtkamerstoelen, kantoren en gemeenschappelijke ruimtes.

Het juiste assortiment voor elke ruimte
Kledinglocker PREFINO
De ideale locker en opbergoplossing: veel ruimte voor materiaal en uitrusting. Daarnaast is de locker ruim en gemakkelijk schoon te maken. Richt uw praktijk in op maat en profiteer van regelbare ruimteverlichting of veelzijdige decorfronten.
Draaideurkasten met zichtvensters
Een georganiseerde en veilige opslag van verbruiksmaterialen bespaart tijd en ondersteunt een functionele workflow in de gezondheidszorg.
Naar ons assortiment kasten met zichtvensters!
Brandwerende kasten van staal
Beveilig gevoelige gegevens en voorwerpen 24 uur per dag, indien gewenst met een speciaal veiligheidsslot. Profiteer van het brandveilige en stevige materiaal staal.
Climate Office
Een prettig binnenklimaat voor medewerkers, patiënten en bezoekers door het gebruik van planten, water en akoestiekverbeterende materialen.
Ontdek meer in onze Climate Office-shop!
Kantoorinrichting
Inrichtingsoplossingen van C + P voor kantoren zijn vriendelijk geprijsd en combineren flexibiliteit met een gezonde, prestatiebevorderende werkomgeving.
Richt uw kantoren in met C + P!
Zitmeubilair voor kantoren en wachtruimtes
Vriendelijk geprijsd en fraai vormgegeven: een ruim assortiment aan modellen en een hoog comfortniveau voor conferentieruimtes, wachtkamerstoelen, kantoren en gemeenschappelijke ruimtes.
Onze service: door één partij geleverd
Van advies tot planning, levering en montage – als full-service-dienstverlener hechten wij de grootste waarde aan soepele processen vanuit één partij. Voor u betekent dit het volgende: absolute zekerheid bij de planning en uitvoering. Of bij het vervullen van alle essentiële richtlijnen of het naleven van speciale hygiënevoorschriften.
Wij bieden u het volledige scala aan diensten. Een daarvan: onze interne logistiek. Dankzij gevestigde en bewezen structuren zijn wij uw snelle en betrouwbare leverancier en servicepartner. Dit komt zowel u als klant als het milieu ten goede.
Heeft u in interesse in oplossingen van C + P voor meubilair voor de zorgsector en zorginstellingen? Download hier onze actuele brochure: pdf. Bent u op zoek naar een deskundige partner als het gaat om inrichting of bent u geïnteresseerd in inrichtingsideeën voor klinieken, ziekenhuizen en verzorgingstehuizen? Dan bent u bij C + P aan het juiste adres!
Downloads
Staal – de groene vingerafdruk
De basis van de productie bij C + P is staal. Geen enkel ander materiaal heeft zoveel positieve eigenschappen als staal. Bovendien is staal door zijn gladde structuur ideaal voor zorginstellingen, omdat het zeer gemakkelijk hygiënisch en grondig te reinigen is. Meer voordelen van staal in één oogopslag: